Alla inlägg den 16 december 2009

Av Josefin Bruzell - 16 december 2009 21:31

På morgonen idag ringde de från veterinären och frågade om jag kunde komma för Dansas ultraljud en dag tidigare och visst kunde jag det! Slippa vänta tills imorgon!!!


Jag har som jag skrivit här tidigare sett en del tecken, men hon är alltid duktig på att dölja det så här i början, så jag har inte vågat hoppas för mycket. Därför blev jag extra glad när det syntes tre små fosterblåsor direkt på skärmen idag!!   Dansa är alltså dräktig och veterinären slutade räkna vid 8 stycken, med kommentaren: -"Där är många!" Jag hade inte väntat mig annat om hon var dräktig, med tanke på storleken på hennes tidigare kullar.   


Nu myser vi vidare och tar hand om lilla mamman!


GOD JUL och GOTT NYTT ÅR på er alla!!

Ovido - Quiz & Flashcards